nedeľa 28. marca 2010

Máriin sen

Jozef, mala som sen. Nerozumiem tomu, ale myslím, že to bolo o oslave narodenín nášho syna. Ľudia v mojom sne sa pripravovali asi 6 týždňov. Ozdobovali si dom a kúpili si nové oblečenie. Mnohokrát odišli na nákupy a kúpili veľa pekných darčekov. Bolo to však zvláštne, lebo tie dary neboli pre nášho syna.... Zabalili ich do krásneho papiera a uložili ich pod stromček. Áno, strom, Jozef. Priamo v ich domoch! Ozdobili strom ligotavými ozdobami. Na vrchu stromu bola ozdoba, ktorá sa podobala na anjela. Každý sa smial a bol šťastný. Dávali si navzájom dary, ale nikto nedal dar nášmu synovi... Ani neviem, či ho vôbec poznali. Ani raz nespomenuli jeho meno. Mala som veľmi nepríjemný pocit. Cítila som že keby náš Ježiš prišiel na tú oslavu, boli by ho tam prijali ako niekoho, kto sa im nasilu vnucuje. Aké to musí byť smutné, keď niekoho nechcú na jeho vlastných oslavách narodenín! 
Som rada, že to bol iba sen, Jozef! Aké by to bolo hrozné, keby to bola skutočnosť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára