pondelok 22. februára 2010

prečo nechodíme do kostola ?


Dovidenia v nedeľu v kostole!

„Pôjdeme do domu Pánovho.“ (Ž 122, 1)

 Prečo nechodíš do kostola? Skôr než odpovieš, prečítaj si desať dôvodov, prečo sa nikdy neumývam!
1) V detstve ma nútili umývať sa.
2) Ľudia, ktorí sa umývajú, sú pokrytci; myslia si, že sú čistejší než tí druhí. 
3) Existuje toľko rôznych mydiel; neviem sa rozhodnúť, ktoré je pre mňa najlepšie.    4)Kedysi som sa umýval, ale nudilo ma to a prestal som s tým. 
5) Umývam sa len pri osobitých príležitostiach, napríklad na Vianoce a Veľkú noc. 
6) Nikto z mojich priateľov sa neumýva. 
7) Začnem sa umývať, keď budem starší a špinavší. 
8) Nemám čas umývať sa. 
9) Kúpeľňa nikdy nie je v zime dostatočne vyhriata a v lete dostatočne studená. 
10) Ľudia, ktorí vyrábajú mydlo, chcú len tvoje peniaze! Poznáš to?  

 Keď  Pavol hovoril o Cirkvi, napísal: „... aby nebola v tele roztržka, ale aby sa údy rovnako starali jeden o druhý... jednotlivo ste údy“ (1 Kor 12, 25-27). Si súčasťou Kristovho tela, Cirkvi, takže musíš tam byť! Watchman Nee hovorí: „Sám nemôžem účinne slúžiť Pánovi a on vynaloží všetko úsilie, aby ma to naučil. Ukončí niektoré veci, zatvorí dvere a potom si budem búchať hlavu o stenu, pokým si neuvedomím, že potrebujem pomoc tela, tak ako aj pomoc Pána:“ V Božom dome sa vyučujú pravdy, ktoré nebudeš počuť niekde inde. Nájdeš tam duchovnú rodinu, do ktorej máš patriť, nájdeš vieru, podľa ktorej máš žiť, a cieľ, na ktorý by sa mali upriamiť tvoje oči – na Krista! Takže dovidenia v nedeľu v kostole!       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára